• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Verkar som att UC uppdaterats va? Tidigt
oj det var tidigt, typiskt jag funderade på stt söka samlingslån ihop med frugan, jag hade 0,6 förra månaden, nu 0,8 pga högre nyttjande av krediterna (mycket pga Försäkringskassan är så långsamma, jag hade en hel månad VAB (har skickat in läkarintyg) i maj/juni, dom har fortfarande inte godkänt det så det påverkar ju ekonomin väldigt mycket nu
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Mitt Fairlo syns nu också, både på MinUC och Kreddy. Betyget är än sålänge orört men ny kredit på 98K / 100K lär nog komma med en smäll snart..
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 776
Mottagna reaktioner
2 692
Poäng
1 677
Mitt Fairlo syns nu också, både på MinUC och Kreddy. Betyget är än sålänge orört men ny kredit på 98K / 100K lär nog komma med en smäll snart..
Känns bra segt med fairlo, ja fick dock bättre betyg så nått positivt med det hela.. dock segt och ha en kredit på Max med 100k.
Men jag har betalt av en annan skuld o tog den mellanskillnaden och ökade månadsbetalningen på fairlo. Så jävla surt när de blir såhär, men samtidigt bra. Ska ju ändå inte ta nya lån, men de känns som ett bakslag.
 

Gagayonce

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
12 Juni 2023
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Min fairlo syns nu. Hade 14 igår, skulle 2 ff försvinna idag, hoppades att det skulle gå ner men blev 15,2 :). Men 13 ff försvinner i september så hoppas att kunna samla lån då :)
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 341
Mottagna reaktioner
433
Poäng
557
Känns bra segt med fairlo, ja fick dock bättre betyg så nått positivt med det hela.. dock segt och ha en kredit på Max med 100k.
Men jag har betalt av en annan skuld o tog den mellanskillnaden och ökade månadsbetalningen på fairlo. Så jävla surt när de blir såhär, men samtidigt bra. Ska ju ändå inte ta nya lån, men de känns som ett bakslag.
Samma här. Äckligt att se totalen på UC med
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp